Hər il tədris müəssisələrinə çox sayda uşaq/şagird/tələbə qədəm qoyur. Hər bir tədris müəssisəsinin birinci ili uşaq/şagird/tələbələrin kollektivə adaptasiya olunması, psixofiziki adaptasiya dövrüdür.
Sosial vəziyyətin, statusun, həmçinin aparıcı fəaliyyətin dəyişməsi ilə əlaqədar olan sistematik təhsil sisteminin məktəbdəki başlanğıcı, uşaq/şagird/tələbənin təhsil müəssisəsinə tam psixoloji hazırlığını tələb edir.
Müasir təhsil müəssisəsi elə bir yerdir ki, uşaq/şagird/tələbələr orada hər bir kəslə qarşılıqlı münasibətdə təcrübə toplayır və bu təcrübə gələcək həyatlarının inkişaf mərhələlərində mühüm əhəmiyyət kəsb edir.
Hər bir uşaq/şagird/tələbə ilk gündən komfortlu inkişafetdirici mühit əhatə etməlidir ki, uşaq/şagird/tələbə bu mühitdə öz keyfiyyətlərini üzə çıxara bilsin. Bu çox vacib amillərdən biridir.
Uşaq/şagird/tələbənin inkişafı tədris mühitindən çox asılıdır. Burada hər şey – divarların rəngi, mebel, fəaliyyət və ya təcrübə sahələri və s. mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Ona görə də mühit uşaq/şagird/tələbənin inkişafında vacib rol oynayır.