Polyup-ın köməyi ilə davamlı inkişafın hədəflərin müəyyən olunur

Polyup komandası riyaziyyatın və kompüter elmlərinin köməyi ilə problemlərin yaradıcı həllərinin yeni nəslini yaratmağa çalışır. Bu hədəfin nailiyyəti üçün tələbələri davamlı inkişaf sahəsində hədəflərin nailiyyəti üçün Poly maşınlarını yaratmağa çağırırıq ki, onlar bu məsələlərə analitik və riyazi üsulla yanaşmağı öyrənə bilsinlər.

Davamlı İnkişafın Hədəfləri nələrdir?

Davamlı İnkişaf Hədəfləri (DİH), BMT tərəfindən bütün ölkələrin və şəxslərin yoxsulluqla mübarizə, planeti qorumaq və bütün dünyada sülh və bərabərliyi təmin etmək üçün o cümlədən birlikdə fəaliyyət göstərmək üçün ümumdünya çağırış olaraq təyin olunan 17 hədəfdən ibarətdir. Bütün hədəflər bir-birinə bağlıdır, buna görə bunlardan birini həll etməyə çalışaraq hamısını nəzərə almalısınız.

Maşınların yaradılması

DİH-də yaxşı və tam bir maşın yaratmağınıza kömək edəcək bəzi qaydalar. (Maşınların yaradılmasında yenisinizsə, yaxşı Poly maşınlarını necə hazırlamağınıza dair bu faydalı məlumatı da araşdıra bilərsiniz!).

  1. Hədəf seçimi
    Bir maşın yaratmağa başlamazdan əvvəl həqiqi məlumat və praktik həllər əldə etmək üçün hansı DİH-dən istifadə etmək istədiyinizi bilməli və araşdırmalısınız. Burada DİH üçün əla bir qaynaq.
  2. Maşının adlandırılması.
    Maşınınızın aydın və cəlbedici bir adı olduğundan əmin olun. Bu davamlı inkişafın xüsusi hədəfinin adı olmamalıdır, ancaq maşınınızın məzmununu düzgün göstərməlidir.
  3. Birinci Çip: Hədəflə tanışlıq
    İlk çipiniz üçün qarşılaşacağınız problem barədə fikir vermək vacibdir, buna görə də bu çip bəzi faktlar və məlumatları təmin edə bilər ki, oyunçu problemin ciddiliyini başa düşsün. Sizdə daxil etmə və əhəmiyyətli məlumatlar üçün əlavə çip ola bilər, amma maşınınızın uzunluğunu 3 – 7 çipə qədər  saxlamağı unutmayın!
  4. Təklif olunan həllər
    Hədəfi daxil etdikdən sonra Hədəfə çatmağa kömək edən təsirli bir həll təklif etdiyiniz yerdə 2 və ya 3 çip olmalıdır. Eyni həllin müxtəlif cəhətləri üzrə bütün çipləri düzəldə bilərsiniz və ya seçdiyiniz hədəf üçün fərqli həll variantları təklif edə bilərsiniz. Həmçinin unutmayın ki, sizin çiplərinizdə riyaziyyatın çətinliyi, şagirdlərinizin sizin maşınınızın həllində necə tərəqqi etdiklərindən asılı olaraq artır!
  5. Nəticə
    Sizin maşınınızın uzunluğundan asılı olmayaraq, son çip sizin araşdırmanız haqqında nəticəni və təklifi verməlidir. Oyunçuya sizin qərarlarınızın təsirini anlamağa kömək etmək üçündür.

 Öyrənmənin şagirdlərə təsiri.

DİH kimi xüsusi mövzularda maşınlar yaratmaq, tələbələrə müxtəlif cür kömək edir.

  1. DİH haqqında məlumatlandırmaq. Şagirdlər DİH-lərin məqsədlərini, hər birinin əsas məqsədini və onları birləşdirən ümumi mövzuları öyrənəcəklər.
  2. Müəyyən DİH-in əhəmiyyətli məlumatlarının tədqiqatı. Şagirdlər Poly Maşınını yaratmadan əvvəl, Poly Maşınını mümkün qədər real etmək üçün vacib informasiyaları və müvafiq məlumatları tapmalıdırlar. Bu tədqiqat prosesində kiçik ölçüdə əyləncəli bir mikrokosmdur.
  3. Tapılmış məlumatlardan istifadəsi olunması vasitəsi ilə qərarların təklifi. Tələbələr seçilmiş DİH-lə bağlı riyazi məsələlər toplusunu təklif etməli olacaqlar hansılarda ki, onlar DİH hədəfinin nailiyyətinə imkan yaradan effektiv qərarı təklif edəcəklər.
  4. Qərarın ölçülən təsiri. Bir halda ki, yaradılmış məsələlərin həlli say ifadəsində göstərildiyi təsiri birbaşa ölçülə bilər.
  5. Öyrənməyin iki dağıdıcı üsulu:

- Tədris. Maşın hazırlayarkən tələbələr irəli bir addım atmalı və gələcək oyunçunun maşınını başa düşməsi və ondan öyrənməsi üçün problemi ən yaxşı şəkildə necə həll edəcəyini düşünməlidirlər. Bunun üçün emosional yetkinlik tələb olunur.

- Oynayan: digər maşınlarda oynayan tələbələr xüsusi DİH-ləri əyləncəli şəkildə öyrənəcəklər.

İndi DİH-lərdən birində öz Poly maşınını yaratmaq və fikirlərinizi Polyup cəmiyyətinə göstərmək üçün bütün bu ipuclarını istifadə etməyin vaxtı gəldi! Bəzi fikirlər səsləndirmək üçün burada hazırladığımız maşınların bəzi nümunələrini görə bilərsiniz.

Növbəti postlar

"Microsoft sertifikatlı pedaqoq" imtahanın nəticələri

Müəllimlər beynəlxalq sertifikatlı mütəxəssis statusu qazanırlar! Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi ilə əməkdaşlı...

900 müəllim beynəlxalq sertifikatlı mütəxəssis oldu

900 müəllim beynəlxalq sertifikatlaşdırma imtahanından uğurla keçib. Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi ilə əməkdaş...